
הפריט נוסף לסל הקניות שלך
סוג התוכן: | מאמר תרגום מלא |
מסלול לימודים: | חשבונאות,ביהס למנהל עסקים |
שם קורס: | כללי |
דירוג: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
תיאור: | מאמר זה מציע כיוונים חדשים לתיאורית הלמידה וחינוך קוגניטיבי, המבוססים על שילוב בין פרדיגמת "הכלים הקוגניטיביים" של ויגוצקי וגישת חוויית הלמידה המתוּוכת (MLE) של פוירשטיין. תפקודים קוגניטיביים הדרושים ללמידה בחינוך הפורמלי אינם מופיעים באופן ספונטני. יתרה מכך, כמות בלתי מספקת של MLE וחוסר ניסיון עם כלים פסיכולוגיים מסדר גבוה עלולים לעכב את התפתחותם. לפיכך, על החינוך הקוגניטיבי להפוך לחלק אינטגרלי מתוכנית הלימודים בבית-הספר ובהכשרת המורים. |
תגיות: | חווית למידה, למידה, חוויות, תיווך, מתווכת, MLE , פסיכולוגי, חינוך, קוגנט, קוגנטיבי, אינטגרלי, תכנית לימודים, מורים |
נושא: | חווית למידה מתוּוכת וכלים פסיכולוגיים: גישותיהם של ויגוצקי ופוירשטיין במחקר על למידה של סטודנטים / אלכס קוזולין (המרכז הבינלאומי להגברת פוטנציאל הלמידה), |
כותב: | ברברה ז. פרסייסן (מחקר למען בתי-ספר טובים יותר) |
מספר עמודים: | 11 |
משפה: | אנגלית |
לשפה: | עברית |